join me!

daily usha

Wednesday, November 24, 2010

                          mohd fitri <3 nur shazleen najiha 
tarikh keramat bagi saya dan dia :) 24 NOV 2010 , 2:45 am kami nekad dah bersedie untuk memulakan hidup baru bersama setelah hati kami dihancurkan oleh seorang yang amat kami sayangg DAHULU :) kini saya dan awak bersatu b!! saya berjanji pada diri sendiri akan sayang awak sampai bile-bile dan akan jage awak lebih dpd saya jage diri say b!! INSYALLAH kita kekal dengan hubungan ini walaupun kita berjauhan .by terharu bila b cakap yang "b dah nekad n ini keputusan dpd haty b dan b pilih awak untuk bersama b memulakan hidup baru sebub awak yg b syg sepenuh hati b skg " b saya tak sabar nak jumpa dengan awak b!! mungkin ke kita berpisah ?? OH TIDAK!!! ta sanggup b pisah dengan awak sayg gilaa kat awak!! awk NYAWA orrg b:) orang nak KEKAL dgn awak sampai MATI b! b JANJI : JANGAN TINGGALKAN orang b!! iloveyou somuch lha mohd fitri b samsudin :) alalalalla~

No comments:

Post a Comment