join me!

daily usha

Tuesday, November 23, 2010

menunggu kepulangan fitri :)

mulai dari pukul 10:00 pm aku menunggunya yang sedang khusyuk study bersama temannya :) aku menanty dengan hati yang tenang kerana hati ini sudah BERBUNGA-BUNGA buatnya :) dia berkata esuk dy akan menghadapi test dan aku hanya mengiakan sahaja kata-katanya :) bagi ku ini masa depannya aku harus pahamkan keadaan dia disana:) harap dia tidak merosakkan kepercayaan ini .. tepat pukul 12 kami berTEXT kembali dan dia berkata "b dekat kdai mkn dgn kawan2"hmm aku happy ingat slepas disitu dia akan pulang terus ke rumah dan akan berGAYUT bersamaku :) tetapi TIDAK kerana dia menyambung semula pmBELAJARANNYA sehingga ke 1:15am katanya tapi dia mengHAMPAKAN aku lagi kerana katanya KIRA-KIRANYA maseh belum selesai dan aku gembira kerana dia cakap"tunggu lha. by jangan tidur  lg lha, b tak sabar nak balik n bgayut dgn by " aku hanya ketawa keGEMBIRAAN :) HAHA aku TUNGGU dengan hati yang GUMBIRA ngee~ 

No comments:

Post a Comment