join me!

daily usha

Wednesday, December 29, 2010

starhill :)

tak cukup tidur kudd pagi nie :) tibe2 jek ibu kejot bangun dalam kol 9 mcm tue then die cakap mama bella ad call ibu ajak aku g STARHILL mandi2 :) so aku ape lagi lincah2 siap then mama bella dtg sampai amek aku kami terus meneruskan perjalanan kami ke STARHILL :)


hee transpot kami :)

perjalanan pergi :) HAHA
sudah sampai ke destinasi :)
hmm sampai2 jek kat situ kiteorg terus snap2 pic :) ahha BELL jadi model aku hahah :) kesian dy kann :)

bella n fippy eskot utama :)

HAHA :)

lengang gila time nie pukul 10 AM :)

makan time :)

hahaha ad something jadik time nie :) yayang aku nie boleh pulak terseliuh time tenga jalan ni yang aku snap pic nangka busuk jatuh.HAHA :) but mmg funny habes lha sayg you time nie :D


hahhaha TIME nie kiteorang terjumpe 1 gangs i best gile layan kepale dorg :) thanks dude :) nice meeting you alls tahu!!
mr .sharul eskot yg agak lambat join group rombongan cik kiah kami :D haha

haha nie eskot yang turut join rombongan cik kiah lha :) AHHA
  time nak balik nie :)
ramaikan rombongan cik kiah yang sharul bawak HAHA :D

you alls mmg gerek HABES :)

lastlast babe :) 123 SNAP!!

TIME KEPENATAN :) eylin cepat yang 123 SNAPPP!! 

in car :)
huhhh penat kudd tiem nie berkubang dalam air dpd kol 10,30am - 3pm :) btw mmg best habes :) thank mama bell yang bawak kiteorang :)


No comments:

Post a Comment